Matrimoni


Quan la meva dona va descobrir els centenars de mails encreuats amb les amants de l’exclusiu club de contactes on m’havia inscrit feia sis anys, no vaig poder negar les proves irrefutables del meu llarg i gloriós  adulteri. Ferida i desenganyada, em va fer fora de casa. I vaig marxar, una mica avergonyit, però alliberat.

Ara el seu advocat m’ha demanat el divorci. Això m’ha fet trontollar.

Després d’una seriosa reflexió, he decidit que vull reconquistar-la. L’exclusiu club de contactes només admet gent casada!

2 responses to “Matrimoni

  1. Angels Nadal sorolla

    Doncs casat amb una del club! Segur que n’ hi ha d’ altres que es troben amb la mateixa situació que tu.

Deixa un comentari

